[Epitesz-barkacs] Térkő

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 14., Cs, 11:32:54 CEST

en tartanek tole, hogy a feluletben levo uvegbol kesobb is kipattannak
szilankok.

a foldfestek nem olcso. megprobalhatod festekboltban, de siman lehet hogy nem
lesz olcsobb. gondolom valami vasoxid voros vagy hasonlo.
tulkepp barmi vizoldekony festek jo kell legyen, diszperzit szinezo, meszfestek
szinezopaszta, hasonlok, csak ezek sem olcsoak.

vajk