[Epitesz-barkacs] Térkő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 14., Cs, 16:35:12 CEST

Kormos Imre wrote:

> Most azonban eszembe jutott, hogy hallottam már olyat, hogy javítandó
> a betonfelület kopásállóságát javítandó, üvegtörmeléket kevertek a
> betonba. Ha berakok a betonkeverőbe néhány gyerekfejméretű kavicsot,

Mielőtt feltalálsz olyasmit, amit már feltaláltak és kapható:
Van egy felületmegmunkálási eljárás, az üveggyöngy-szórás. Olyan, mint a
homokfúvás, de üveggyöngyöket fújnak ki. Mivel ez kerek, nem összevagdossa a
felületet, mint az éles homok, hanem mintha milliárdnyi törpe kis kerek
kalapáccsal végigütögetné a felületet.., szóval egész más lesz a végeredmény.
Leginkább rozsdamentes acéltárgyak felületkezelésével (elektropolír üzemek...)
foglalkoznak ilyennel, de homokszórók is.

Egy ilyentől kellene megtudni, hogy honnan veszi az üveggyöngyöt, Biztos sokféle
van, és ha erre használják, nem lehet valami horribilis ára.

Na aztán lehet, hogy ha kültéri felületben sok üveggyöngy van, és vizes lesz,
lehet rajta jó nagyokat tanyázni elcsúszásilag. :-)