[Epitesz-barkacs] Térkő

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Ápr. 15., P, 05:15:22 CEST

Kopásnak kitett felületről 2-3 év alatt lejön az utólag felhordott
betonfesték. Olyan saccra 30-40 m2-re vagy 20eFt.
Az igaz, hogy nem higítottam túl, csak amennyire a használati utasítás
engedte.
Pedig (főleg, ha porózus maradt a beton felülete!!), szerintem is egy jól
meghígított pl. fapác lenne az igazi, de nem próbáltam ki..
KI

Én vennék akril betonfestéket, jól meghígítanám vízzel, és amikor már száraz
a betonkocka, a tetejét befesteném vele ecsettel. Jól beszívódik, száradás
után nem mossa ki senki, viszonylag olcsó.