[Epitesz-barkacs] 12 V tap

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 10:01:35 CEST

jhidvegi írta 15 Apr 2011  9:54 levelében:
> Pl ha 30m a táv, az 60m. Ha a kábel teszemazt 16x1,5-ös, ebbÑl 7-7 menne
> paralell, a maradék 2 meg a jelvezeték. 7*1,5=10,5mm2, ellenállása 60m-en
> 0,01 ohm. az áram 25A, a feszesés 0,25V. 16x1-es tuti létezik, mert
> használtam, ennél már 0,38V lenne a fesz-esés.
Nem is Te lettél volna, ha nem számolsz egy kicsit :-)

A gumikábelt előírta a tervező, és mivel a Városligeti tóban lesz,
nem lehet eltérni tőle. Baj esetén legyen terv szerint kivitelezve.

Nem a kereszmetszetek és az erek száma az érdekes, hanem a
távérzékelős bemenetű tápegység beszerzési forrása.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu