[Epitesz-barkacs] 12 V tap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 12:03:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ott látom a gondot, hogy a tervezőnek a tervben a Városligetben a
> Vajdahunyad Várban
> az ELMÜ ideiglenes villanyóra csatlakozójától kezdve kellett volna
> megterveznie
> az egészet....és nem Szepygabinak kellene a trafótémában szaladgálnia

Szerintem fogalmunk sincs, mi az ábra, szóval bízzuk Szepygabra, hogy mit tesz.
Ha akarja, elmeséli, és valakinek van megoldása, vagy a tervezőt lehet letolni,
és átterveztetni másmilyenre... fene tudja.

Ezek a fajta munkák elég zűrösek, sok bennük a hatósági elem. Olyannak való, aki
amellett, hogy vágja a szakmai dolgokat, ezerszer jobban vágja a jogszabályokat
meg mélyen ismeri a buktatókat, és netán az ellenlábasokat is, akik akármiért
is, de megpróbálnak keresztbe tenni. Aztán lehet, hogy csak fantáziálok. Én max
állami vállalatnak dolgoztam, meg a HM-nek, ezekkel nem volt bajom.
Önkormányzantak meg bármi olyan helynek, ahol politikus a döntéshozó, nem
dolgoznék. :-)