[Epitesz-barkacs] 12 V tap

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 19:59:49 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 15 Apr 2011  10:51 levelében:
> ott látom a gondot, hogy a tervezÑnek a tervben a Városligetben a
> Vajdahunyad Várban az ELMÜ ideiglenes villanyóra csatlakozójától kezdve
> kellett volna megterveznie az egészet....és nem Szepygabinak kellene a
> trafótémában szaladgálnia
Öcsémék a kivitelezők a dologban. Az egész valami művészeti projekt:
kiállítás a tóban.

Egyszerűen csak kérdezte, miképp lehetne az öles gumikábeleket
kiváltani, mert van olyan hely, ahol csak a 30 m kábel 180 eFt lenne
:-(

Nekem jutott eszembe, hogy a labortápokon rendszeresen fordult elő
ilyen feszérzékelő bemenet, hogy a kábelezés feszültségesését ki
lehessen szabályozni. Nem nagy varázslat, hiszen egy táp többnyire
feszültésgosztóval ért véget és ez adta az összehasonlító jelet a
referenciához képest. Ennek a feszosztónak vezették ki külön a két
végpontját.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu