[Epitesz-barkacs] 12 V tap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 15., P, 13:18:12 CEST

Dienes József  <dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu> 2011.04.15. 12:54:40 +2h-kor
írta:

> Szerintem az ipari tápok egy jó része tudja, most nekem  a Mean Well
> jut eszembe, pl itt egy 500 Wattos, de biztos árul más másmilyet is:
> http://www.lapanthera.hu/hu/doc/MEAN%20WELL%20SP-500.pdf
> (A "remote sense" a kulcsszó egyébként.)

az első oszlopban levő 12V40A -esnél mintha 10 - 13,2V
macerálhatóságot jelentene?

mert ha igen, akkor a 12V 300W = 25A mellett  pl. a 38m távolságra menő
xxx mm2 -es kanócból kiszámolható, hogy 2x38m -en pl esne 1,2V esne
akkor 12 + 1,2 = 13,2V-ra felmacerálhatom, és akkor a reflektpr biztosan
megkapná a 12V-ot ?

ezt kívülről pl. egy potival is macerálható?