[Epitesz-barkacs] 12 V tap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 16., Szo, 09:35:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.16. 08:10:47 +2h-kor írta:

> A fények a vízen vannak? Netán a vízben?
> Lehet ott valami kisebb aksi?
>
> Attól tartok, hogy ha kapcsolgatják a lámpákat, nem biztos, hogy a
> tápegység,
> aminek van messziről visszavezetett feszjele, elég gyorsan tud rákattanni

a rajzon feltételezed, hogy stabil 13V lenne a terhelés környezetében

viszont (szerintem) fényforrásonként van a gond, mert kb 10 hordó kellene,
mint egy hálózaton pl. 1 trafótól megy a fűzér

az én agytekervényem szerint  úszó hordónként  egy 25A -es "Step-down"
valami, ami a hordóig eljutó 14 - 36 voltos kanócból csinálna a hordóban
helyi 12Voltot