[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 16., Szo, 14:35:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> modelleztük is, onnan láttuk a mi elgondolkodásunkat:
>
> próbából 2kW-os halk ventillátoros villanyos + 1kW -os betéttel ( =
> 3kW) lett feltéve
> a klímabelsőre gondolt helyre ( 35 - 40 -45 celsiusos levegőt fújatva
> (halkításos módon is) )
> --> 1nap után " kéretik más módon megoldani "

Kevés volt, vagy zajos?

> a klímagéppel sorbakötött vízmelegítő 35celsius fölé nem tudott menni
> (35,1-nél már fújta
> a maradékot)

Ezt nem értem. Ezt nem tudhattad jól modellezni, mert ha a klíma bemenő meleg
csövét vezeted át víztartályon, az nem ugyanaz, mintha abban a csőben víz megy.
A klímaszaft lecsapódással fűt. Vagy azt mondod, hogy elektromos vízmelegítőt
raktál a tartályba, és az volt kevés?

Mert akkor bajok vannak a ház hőszigetelésével ám!

> szóval ezután volt, hogy klímagép is csak végszükség lehet, ha

Hát akkor ez egy fölösleges beruházás volt. Amúgy, ha vízbe menne a hője, mitől
lenne zajos?