[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 16., Szo, 17:45:08 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.16. 14:35:05 +2h-kor írta:

> Hát akkor ez egy fölösleges beruházás volt. Amúgy, ha vízbe menne a hője,
> mitől  lenne zajos?

igazából nem fölösleges, az építéshatósági mikroháborúban
ez olcsóbb volt, mintha 500eHUF bírsággal figyelmeztetve
egy hagyományos oroszkéményt építtetni akartak  parancsra,
amit a kéményseprők nem vettek volna át, és a mai kémények közül
( amit hajlandó lettem volna elviselni, az min 390eHUF lett volna )
viszont nem kívántam soha az életben beengedni a házamba,
akkor inkább klíma, Ezt a döntésemet a felelős tervezővel és a felelős
generálkivitelezővel támogatva a hatóságnál az új ügyintéző
(más bizonyítékokkal a régi ügyintézőmet -- csak nálam -- lecserélték)
elfogadta.

( az már más lapra tartozik, hogy a távlati "füstmentes lakás" koncepciómmal
azért megiscsak valamennyire megegyezett :-)   )