[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 18., H, 10:27:44 CEST

vajk fekete wrote:
> ez a pellet olcsobb mint a gaz temat kiszamoltad? mert nekem nem bir
> kijonni hogy jelentosen olcsobb lenne.

Én nem, de akiről beszéltem, az kipróbálta. Aztán lehet, hogy valahol tévedett.

> akkor erheti meg, ha uj epitesnel mar be sem vezetteted a gazt, nem
> epittetsz kemenyt, stb.

Ez is benne van nálam. Persze nem vetem el a jelen rendszert, tehát hogy majd a
klímákkal vizet melegítek, és megy a padlófűtésbe. A pelletes módi akkor lenne
jó, amikor veszett hideg van, és a levegőből energiát nyerő klímák már jó szar
COP-pal mennek.