[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Ápr. 18., H, 11:27:59 CEST

A padlófűtéses módszer mellett a veszett hideget szeretném a kültéri
kútvizes fűtésével megoldani, de már látom, hogy nem az én életemben lesz ez
elkövetve.
Szerinted, ha veszek egy olyan porlasztófejet, amivel a vizet nagyon-nagyon
apróra porlasztja, azt odatehetem a kültéri mögé nyáron?
Vagy feltehetek egy sima permetező fejet is (az még van is otthon).  Mit fog
szólni a vizhez? Mennyire vizállóra van szerelve egy kültéri?
Egy mosógép mágnesszeleppel kapcsolhatnám együtt a klima ventillátorával...
KI