[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Ápr. 18., H, 12:33:10 CEST

Nekem 2 klimám van, Az egyik be van üzemelve, ez egy panasonic inverteres
cucc.
Ez fel van szerelve a falra, le nem szeretném szerelni, se becsomagolni. De
egy jól megporlasztott vizpárával megspriccelni a hőcserélőlét.. ez
egyszerűen kivitelezhető lenne.
A porlasztó simán beférne a klima és a fal közé...
Van egy másik, 2-3 éve leszerelt klimám is, azt nem sajnálnám, de annak a
beüzemelésére nem fogok időt szakítani.. Abban sem vagyok biztos, hogy
működik-e még. Gáz nincs benne. Nem tudom, ledugózták-e a csatlakozóit
leszerelés után...
KI