[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 19., K, 19:32:17 CEST

A csigás szerkezetnek nem az a lényege, hogy szabályozható (pl.
termosztátos) fatüzelésű kazánt kapjunk?
Nekem az volt a tapasztalatom, hogy ha eléggé sikerült befűteni a
kályhát, abban már olyan dolgok is elégnek, amik önmagukban nem. Pl.
telefonkönyvekkel is tüzeltem egy időben, de forgáccsal is. Nem égett
úgy, mint az akác, de azért megoldható volt. Szerintem a pellet közel
úgy égne mint a fa, csak lassabban lehet adagolni. Túl sok egyszerre
lefolytja a tüzet.

Gábor