[Epitesz-barkacs] kenyersuto kemence

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 22., P, 15:43:23 CEST

Szervusz Mágus!

> felvetődött bennem, hogy téglából kifalazott légjáratok helyett
> műanyagcsöveken vinném a levegőt, agyagos - iszapos - homokos
> vadnak hangzik?

Igen. A műanyag és a tűz együtt eleve.

Szerintem csináld a következőt: kint egy kemence, aminek a belső magja
nagy és mozgatható egy sínpáron. A mellette levő falba áthidaló,
alatta elbontod, és a sín benyúlik a szobába. Ajtó persze van
mindkettőn. Kemencét fölfűtöd pár óra alatt, majd ajtók ki, magot
betolod, ajtók be. Éjszakára fűti a szobát. Ha kettő van, még váltás
is lesz. (-:

szia: Balázs