[Epitesz-barkacs] kenyersuto kemence

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 22., P, 16:23:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy szabadtéri kenyérsütő kemence kenyérsütés utáni
> " hulladékhőjét " szeretném levegőmelegítésre kihasználni
> vadnak hangzik?

Egyáltalán nem. Nekem is van egy ilyen gondolatom. Becsapódó meteorit energiáját
szeretném hasznosítani. Ha egy 1 kilós ilyen cucc becsapódik, és van olyan
szerencsém, hogy ide pont a megfelelő, kijelölt helyre 60km/s sebességgel, akkor
ennek az energiája 1,8GJ, azaz 500kWh. Hát nem lenne kár elkótyavetyélni?

Kérdés, milyen gyakran csapódik be pont ide egy kemenc... akarom mondani
meteorit.

:)