[Epitesz-barkacs] kenyersuto kemence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 22., P, 21:50:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.22. 16:23:02 +2h-kor írta:

> Egyáltalán nem. Nekem is van egy ilyen gondolatom. Becsapódó meteorit
>
> Kérdés, milyen gyakran csapódik be pont ide egy kemenc... akarom mondani
> meteorit.
> :)

igazából egy 40x40 -es ajtó lehetővé tenné nád, kukoricaszár, venyige
használatát
és láttam, hogy pl. ciromosládákba dobált aprófadarabokat "kalodázva"
egy - egy mozdulattal bekerülhet a kemencébe

a vizeskazánban kevésnek bizonyul  a 160 literes vízmennyiség ( 6 liter/perc
mellett  még 30perces átfutási idő sincs, mert nincs 500 - 1000 literes
pufferem )

viszont van 20db villanyfűtési hőtárolótéglám, amivel kibélelnék egy kemencét
mert az 700 - 800 vagy mégtöbb celciust is elbírna, ez is tudna pufferelni,