[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 26., K, 06:42:22 CEST

Szervusz Mágus!

Nem húszliteres házivízmű. Búvárszivattyú van, fönt a 80 literes
tartály rohadt el, de legalább 120 l lesz helyette.

> van vezetékes vizetek is? vagy csak a saját kútból van az ivóvíz is ?

Van. Kútról fürdeni, öntözni meg mosógépet járatni akarunk.

> ha ez a kútvíz csak " nem ivóvíz ", akkor egy nyilt tartályos pufferelést
> is bele lehetne kombinálni
>
> ha hegyoldali magasságkülönbség is van, akkor méginkább
> érdemes lehetne pufferelni

Na most ezt nem értem. Hogy lehetne nyílt tartályos pufferelést
beletenni, amikor a szivattyú tud 4,5 bart is? Minek?

szia: Balázs