[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 26., K, 06:48:49 CEST

Szervusz Vajk!

> anyamnal 20 eve volt utoljara a tartaly cserelve, es mostanra fogyott el
> belole a levego. 20 ev alatt minden ugy osszerohardt, hogy nem mertem a

Hú, de jól hangzik.... az a baj, hogy én rézzel szereltem, hogy a
szerelvények ne rohadjanak össze, ezt viszont a maradék vas
alkatrészek, így pl. a tartály nem kultiválták. Oldalt megfúrni nem
lehet, mert alapvetően Hajdú villanybojlerek vannak ide gondolva.

Tényleg, a másik kérdésről mit gondoltok? Nyomáskapcsoló lent az
aknában a szivattyúhoz közel, míg a puffertartályok el lennének osztva
a vízvételi helyeken, mindenhol 120-200 l körül. Most csak egy van
kint, 200 literes, de lesz a fürdőszobában is, és ha elkészül, a
másikban is. A kinti télre persze álomba merül.

szia: Balázs