[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 26., K, 06:54:56 CEST

Szervusz HJózsi!

> Megbontás nélkül: a tartályt flexi csövekkel kell bekötni, és rugókra
> függeszteni. :) Érzékelés: elmozdulás alapján mikrokapcsolóval. :-)

Hú, ez tetszik! Kéne neki valami kent pálya is az alsó támaszkodási
ponton, és lenne egy mutató a falon... mondjuk a rugó beszerzése
kérdéses, meg hogy az biztos kibírja pár évtizedig.

> bekötve, a felső vége meg szintén az alaplemez alján át, de a bojler
> tetejéig felmenő csővel. Addig működik, amíg a felső véget bekötő csőbe nem

Ez az! Eddig nem jutottam el, és erre jó lenne a melegvízcsonk is, így
csak egy plusz csonk kell. Feltéve persze, hogy alul vízmentesen
csatlakozik a behegesztett csonkra az utólag odaapplikált csődarab.
Ami bojlert láttam, abban gyárilag így volt, azaz nem, mert pont a
toldat hiányzott.

> Azért azt figyelembe kell venni, hogy ha a nyomás mittudomén 5 bar, akkor a
> levegő a 200 literes tartályban összemegy 40 literre!

Igen, légszelep mindenképp kell. Az én tartályomon is volt autószelep,
meg is mentettem.

szia: Balázs