[Epitesz-barkacs] nagyflex

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 26., K, 22:58:18 CEST

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2011.04.26. 22:36:40 +2h-kor írta:

> Van nekem egy ilyen csodam, de baromi nehez bekapcsolni a kis oldalso
> gomb miatt. Alig lehet benyomni annyira, hogy a fokapcsolo elinditsa a
> motort. Ismeri valaki hogy mi van belul, egyszeru-e atkotni, vagy inkabb
> kivulrol applikaljak ra valami benyomassegitot?

a " nyomkodási sorrend " is számít

először a vastag kapcsolóra rámarkolsz, az behúzódik,
( mint a régi flexkapcsolón ) de nem indul,
és utána  azt a pici gombocskát könnyű benyomni
akkor hajlandó elindulni, mert "lágyindítás" is van benne,
amiatt kell az a pici vacak

legalábbis az Einhall 2000Wattosával így kell megoldani