[Epitesz-barkacs] nagyflex

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 26., K, 23:38:46 CEST

gyapo wrote:
> Van nekem egy ilyen csodam, de baromi nehez bekapcsolni a kis oldalso
> gomb miatt. Alig lehet benyomni annyira, hogy a fokapcsolo elinditsa a
> motort.

Jól csinálod?
Előbb kell a benyomandó nagy gombot benyomni, ettől indul el a motor. Az oldalsó
gombot csak akkor kell benyomni, ha az főgombot el akarod engedni anélkül, hogy
megálljon a moci. A kisebb gomb csak egy reteszféle, hogy ne ugorjon ki a
benyomott főgomb.

Egész könnyű szokott lenni a használata. Ha mégsem, akkor valami károsodott
benne mechanikusan. Lehet, hogy csak telement dzsuvával.