[Epitesz-barkacs] helium hol ?

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Ápr. 27., Sze, 12:01:22 CEST

Bent a lufiban nem keveredik semmivel, az tiszta H2. Ha kiszurod/egeted a
lufit, akkor meg nincs ido keveredni, nem? Az egyeduli gaz ha valaki
lakasban kiszurogat par lufit, na akkor ossze tud gyulni a plafon kozeleben
nemi keverek, de kulterben sztem nem lehet ebbol gond. Azonkivul alapbol a
kolkok inkabb szettapsikoljak a lufikat semmint szurolanggal tesztelgetnek,
nem? ;)

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)