[Epitesz-barkacs] fakad

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Aug. 1., H, 13:36:08 CEST

Sziasztok!

2011/7/7 cst <maguspr at freemail.hu>

> borászok mivel itatják át, hogy ne rohadjon egy hordó belseje ?
> mert szerintem ott sem használnak hajóolajat

A boroshordóban hosszú távon savas kémhatás uralkodik.
Mert savas a bor is és savas kémhatást eredményez a hordóban elégetett
kénszalag is.
(Mosáskor használnak lúgos hatású vegyszereket.)

Próbálkozni lehet fürdés után ecetes öblítéssel.
Az biztosan korában tartja valamennyire a gombákat.

A kénszalag égetést a szaga miatt nem ajánlom.
De évente 1-2 alkalommal kibírható.
Ekkor lehetőleg ne legyen a fürdőszobában olyan anyag, amit megtámadhat a
kéndioxid és víz által keletkező kénessav.

Üdv. Tibi