[Epitesz-barkacs] merre vezessem

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 1., H, 20:35:07 CEST

a rez elonye, hogy egy 500 forintos gorgos vagoval, meg egy 2000 forintos gazlampaval szerelheto.

mostanaban ez az 5retegu a meno. fittingek nemolcsok, de nem kell sok, mert az olcso cso meg egyebek miatt szinte csillagpontos halozatokat epitenek. a pres az draga. lehet berelni, (ha sokat vasarolsz, akar ingyen), de akkor meg marhara erteni kell hozza, hogy tuti egynap meglegyen minden. a villaskulcsos fitting a preselosnel is dragabb, de ha csak egy par kell, akkor ez nem gond.

vajk