[Epitesz-barkacs] merre vezessem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 1., H, 20:43:28 CEST

vajk fekete wrote:
> a rez elonye, hogy egy 500 forintos gorgos vagoval, meg egy 2000
> forintos gazlampaval szerelheto.
>
> mostanaban ez az 5retegu a meno. fittingek nemolcsok, de nem kell
> sok, mert az olcso cso meg egyebek miatt szinte csillagpontos
> halozatokat epitenek.

Ami nagyon jó lehet, ha a betáp oldal elég erős, nagy áteresztésű, mert ekkor a
tetthelyre vezető cső ellenállása számottevő lehet, és a egyik vízvételi hely
megnyitása nem annyira befolyásolja a másikét.

Persze azt, amit az áramszolgáltató tud, hogy alig esik a fesz, azt a vízmű nem
tudja (hogy alig esik a nyomás).

Látom, hogy amit írsz ennek a csőnek a szereléséről, hát van mit tanulnom. Én
még nem láttam sosem, hogy szerelik, sem a szerszámait. Jó rég hagytam félbe az
építkezésemet, azóta rengeteget fejlődött a technikája.