[Epitesz-barkacs] merre vezessem

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 1., H, 20:48:59 CEST

sogoromnak szakmaja, egyutt csinaltuk az enyemet. jol ki van talalva. a szokasos atmerok a 16-18-20-22 (van meg felfele). van olyan T idom, aminek a bemenete mondjuk 22, a kimenete 20, a kozepe meg 16. meg hasonlo praktikus izek. lehet ugy venni, hogy a polifoam szigeteles helybol rajtavan, azzal egyutt szabod. es van piros meg kek kabattal is. egy atteteles olloval lehet szabni. aztan van atmero szerint egy-egy kaliber, ami egy dugo, a vallan kesekkel, ezzel tokeletesen egyenesre es merolegesre esztergalod a veget. rahuzod az idomot, es mehet a preseles. van hozza egy racsnis gumibetetes csohajlito fogo (mint egy nagy hidraulikus csohajlito kicsiben), azzal lehet kabattal egyutt kicsi ivet hajtani ra. de van kulso rugo is, amivel lehet hajligatni, de az atmeronkent, es a kabatot le kell hozza huzni.

vajk