[Epitesz-barkacs] vaslemeztabla mozgatasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 3., Sze, 23:53:27 CEST

cst wrote:

> es tenyleg 120kilo feletti, en meg valamit elszamoltam, amikor
> a 100kilo alattit irtam
>
> huuuu, akkor meginkabb at kell gondolnom mindent

Ez a lemez valahol fexik a földön? Fel kell állítani, és odajuttatni a tett
színhelyére, aztán lefektetni?

Az eredeti helyén rászerelnék két fix kereket a két végétől valamerre beljebb
úgy, hogy amint fel van állítva, guruljon. Valami baumaxos vagy effélét,
hegesztéssel.

Hasonlóan a másik hosszú oldalán fogantyúkat. Ha egyedül vagyok, kettőt középen.

Ezután a felállítás nem lehetetlen. Ha meg már áll, és nem esett át a
túloldalára :-), akkor óvatosan hosszában fog menni, ha nem süppedős a talaj.

De ha nem egyedül oldod meg, hanem van 2-3 fiatalabb, erős ember, minden
probléma nélkül elhúzzák.