[Epitesz-barkacs] vaslemeztabla mozgatasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Aug. 4., Cs, 06:57:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.08.03. 23:53:27 +2h-kor írta:

> Ez a lemez valahol fexik a földön? Fel kell állítani, és odajuttatni a tett
> színhelyére, aztán lefektetni?

igen, a tolókapu mellett van jelenleg ( a nyitott kapunal lett betoszigalva
hogy "majd onnan tovabb, amikor... ") es most mar egy lancos emelovel
vizszintesbol fuggolegesbe fel is lett allitva

> Az eredeti helyén rászerelnék két fix kereket a két végétől valamerre
> beljebb
> úgy, hogy amint fel van állítva, guruljon. Valami baumaxos vagy effélét,
> hegesztéssel.
>
> Hasonlóan a másik hosszú oldalán fogantyúkat. Ha egyedül vagyok, kettőt
> középen.

gondolatilag a kozepre tett kerekekre mar gondoltam

> Ezután a felállítás nem lehetetlen. Ha meg már áll, és nem esett át a
> túloldalára :-), akkor óvatosan hosszában fog menni, ha nem süppedős a
> talaj.

egy pallot kell majd letennem

> De ha nem egyedül oldod meg, hanem van 2-3 fiatalabb, erős ember, minden
> probléma nélkül elhúzzák.

igazan a vegen a lefektetes helyszine es modja miatt is lesz ember helyett
emelos, drotos megoldas