[Epitesz-barkacs] kő ragasztás

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Aug. 4., Cs, 09:39:33 CEST

> ha már ennyire uborkaszezon van, kérdeznék:
> kültérre, kő ragasztásához fagyálló flexibilis csemperagasztó,
> vagy homokos cementes misung?

Én a flexibilis csemperagasztóra szavaznék, esetleg még tuningolnám is egy
kis Duvilax BD-20-szal. Azt úgy reklámozzák, hogy max 5 súlyszázalékban
cementhez keverhető és flexibilis lesz tőle.

http://www.duvilax.sk/technicke_listy/duvilax_english_BD_20.pdf

Aszongya: "increases the elasticity, adhesion, impact resistance, oils
resistance and reduces the water permeability"

Amikor legutóbb  vettem, 3000 Ft volt 5 kiló.

Palasik Sándor