[Epitesz-barkacs] kő ragasztás

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Aug. 4., Cs, 09:47:00 CEST

> ebből lesz a kerítésé is. Az a problémám, hogy ezek a flexragasztók
> nemigen tudnak nagyobb, pár centis réseket áthidalni szerintem
> -cáfoljatok meg, ha tévedek-. Ez nem ilyen lapos kő, amit valami
> felületre csempeszerűen felrakok, hanem ebből a kőből fog állni az
> egész kerti csap, nagyjából egymáshoz illeszkedőre faragva válogatva, de
> lesz ahol ad abortus 3-4cm-t is át kell hidalni.

Még azelőtt válaszoltam, hogy végigolvastam volna a témában bejött leveleket

Ezzel együtt is a Duvilaxot javasolnám belekeverni abba a misungba. Amikor
magában megköt, olyan, mintha valami fehér gumi lenne, felteszem, hogy
ugyanezt csinálja akkor is, ha csak pár százaléknyi van belőle.

Palasik Sándor