[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Aug. 12., P, 12:05:58 CEST

2011.08.12. 11:53 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Nem, hanem megrendelnek 60000-et attól, akinek van egy hatvanéves
> automata esztergája. Darabja 10 Ft lesz, egy mosógépbe kell 2.
> Modernebb gépen persze 1 Ft lenne, csak akkor 6000000 db kellene,
> annyi mosógépet meg nem csinálnak egy típusból.
Eddig 20 Ft. Most terveztesd bele a mérnökúrra, a hatvanéves automata
esztergától szállítsd a gyártósorra,
alakítsd ki a beszerelő munkahelyet, mutasd meg a Bélának, hogy hogy
kell beszerelni, terítsd a szervizekbe
a plusz alkatrészt, stb. Nem az alkatrész ára a számottevő egy plusz
alkatrész esetén.