[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 12:12:24 CEST

Szervusz Attila!

> alakítsd ki a beszerelő munkahelyet, mutasd meg a Bélának, hogy hogy kell
> beszerelni, terítsd a szervizekbe
> a plusz alkatrészt, stb. Nem az alkatrész ára a számottevő egy plusz

Írtam, plusz 4 másodperc, kell még egy doboz Béla mellé. Logisztika:
hoznak egy teherautó hüvelyt, az egy évre elég, és ítéletnapig lehet
azonos hüvellyel tervezni az összes mosógépet.
Cserébe emiatt nem megy tönkre 5 év múlva a mosógép, és még pár
hasonló módosítás, és az egész gép 15 évig jó lesz. A zoknimosás,
világító gombok, LCD kijelző viszont nem kellene belekerüljön.
Ha viszont 5 év múlva tönkremegy, a szerelőnek el kell menni új
dobért, idehozni hozzám, legalább 1 óra beszerelni. A dob 15000-35000
Ft típustól függően, kiszállás + munkadíj 7000 Ft.
Ha veszek új gépet, az 50000 Ft-200000 Ft, a régi hulladék, szét kell
szerelni, válogatni, illetve mindkettőt szállítani.

szia: Balázs