[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 12:56:03 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Írtam, plusz 4 másodperc, kell még egy doboz Béla mellé. Logisztika:
> hoznak egy teherautó hüvelyt, az egy évre elég, és ítéletnapig lehet
> azonos hüvellyel tervezni az összes mosógépet.
> Cserébe emiatt nem megy tönkre 5 év múlva a mosógép, és még pár
> hasonló módosítás, és az egész gép 15 évig jó lesz. A zoknimosás,

Viszont lehet, hogy rengeteg pénzt dobsz ki azzal, hogy a régi gép több vizet,
áramot használ el ugyanahhoz a feladathoz, végül annyit vesztesz rajta, hogy
több új gép ára is kijönne belőle. Nem tudom, csak egy lehetőséget vázoltam fel.

A csicsamicsa érdekes jellemző, de nem annyira fontos, és nem annyira drága ma
már.

> Ha veszek új gépet, az 50000 Ft-200000 Ft, a régi hulladék, szét kell
> szerelni, válogatni, illetve mindkettőt szállítani.

Előbb-utóbb erre a hulladékfeldolgozásra ki kell alakuljon valami sokkal
gépesítettebb módi. Be kell látni, hogy eljön az az idő, amikor semmit az
égvilágon nem lehet szemétbe dobni, sőt, a szemét fogalma is meg fog szünni. Még
az is lehet, hogy a régi szeméttelepeket is idővel fel fogják tárni, és
nyersanyagforrásként fogják tekinteni. Nem mondom, hogy az elkövetkező 50 év
programja! :-)