[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 14:22:07 CEST

Szervusz Vajk!

> de most is leadhatod a mediamarktban ingyen a rossz gepet! tenyleg!
> az, hogy egyesek megis az arokpartra viszik, az nem a rossz termekdij, a

Tudom, hogy leadhatom. Arra akartam kilyukadni, hogy
1. nem biztos, hogy a termékdíjban minden benne van
2. biztos, hogy nincs minden benne, mert nem volna szabad megérni a
gyártónak szándékosan javíthatatlan alkatrészeket gyártani. A
mosógépszerelő is beviszi a rossz üstöt-dobot az MM-be?

szia: Balázs