[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 12., P, 14:34:23 CEST

1. nem az a lenyeg hogy mi van benne, hanem hogy mukodik-e a rendszer. es mukodik, mert gyujtik a cuccot szepen, egyaltalan nem problema megszabadulni tole
2. a gyartonak a tokemegterules a lenyeg. neki a tokeje evente tobbszor megfordul. minnel tobbet ad el, annal tobbszor. ha fele annyit adna el, akkor ketszer nagyobb haszna kellene legyen rajta. es ezt nagyon kevesen fizetnek ki. ha valaszthatsz, hogy 60ezerert veszel hutot, amin semmi csicsa, van benne polc meg hut, vagy 130ezerert veszel hutot, amin semmi csicsa, van benne polc meg hut, vagy 130ezerert veszel hutot, aminek koracel a kulseje, kis lcd-n mutatja mikor volt utoljara kinyitva, tizedfokra tartja a homersekletet, es ejjel csokkentett fenyereju benne a vilagitas hogy ne egesse ki a szemed amikos a sotet konyhaban nassolsz, akkor melyiket venned meg? en a kozepsot vettem, lassan 12 eves, es nincs vele semmi bajom. meg kopni sem nagyon kopott.

vajk