[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 13., Szo, 13:57:07 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Szerény véleményem szerint az ember akkor öregszik meg szellemileg,
> amikor már nem tudja elfogadni vagy befogadni az új dolgokat, s
> közben a saját maga által meghúzott körön belüli dolgokat tartja
> normálisnak, a körön kívüli dolgokat pedig az ördögtől valónak.

Azért szerintem akkor is megöregszik az ember, ha ezeket a számára már
befogadhatatlan dolgokat nem tartja ördögtől valónak. :) Hát nem kellemesebb úgy
megöregedni, hogy az ember simán csak elfogadja a saját korlátait? (Nem csak a
szellemieket, hanem a fizikaiakat is.)

Mellesleg nem lenne hülyeség, ha ilyesmit fiatalabb korban is bárki el tudna
követni. Sőt, a tanárok is tudnának ilyen gondolatok mentén tanítani, nem
erőltetnének mindenkire mindent, és gyömöszölnének kölöket olyasmikkel, amikre
azok jószerivel alkalmatlanok, vagy nem abban az irányban tehetségesek. Így
értékes időket (éveket) pocsékolnak el ostoba erőfeszítésekre nemhogy
eredménytelenül, hanem teljesen kontraproduktívan. (Vagyis végletesen
megutáltatnak témákat, területeket a kölökkel.)

Már másik listán megírtam az egyik víziómat: magyartanárokat satupad mellé
állítanám, és kalapácsot kellene nekik reszelniük. :-) (Lehetőleg kopott,
életlen reszelővel, hogy még szarabb legyen, és ha rosszul megy, újra és újra
meg kellene ismételniük... :-) )

Bocs, hogy ezzel kissé félrevittem a témát.