[Epitesz-barkacs] ekszij

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 15., H, 15:39:02 CEST

Sziasztok,

Korfuresz meg mindig.

Az uj (nekem) gepen van egy 1.5LE motor. Sajat rele van rajta. Van hozza a ganz motorvedos kapcsolo.

1. Huzamos hasznalat eseten lekapcsol, jo sokat kell varni hogy ujrainditva ne alljon le par masodperc mulva. Mar tekertem feljebb az aramkorlaton, de igy is. A motor ekozben langyos kivulrol.

2. Viszont az ekszij es a tarcsa tok forro, alig allja a kezem. A furesz feloli tarcsa is!
2.1. Mi a szokasos uzemi homerseklete egy szijhajtasnak? Lehet hogy tok normalis a 60 fok kornyeke?
2.2. Lehet hogy a motor a tengelyen at futi a tarcsat?

Ami otletem van:
 - megnezni a motorvedo bekoteset, eselyes hogy nem a konyv szerinti. A doksi szerint ha 1f a motor, akkor sorba kell fuzni a kontaktusait, hogy minden menjen aram.
 - megnezni a motor ventijet, hogy minden ok-e.
 - valahogy csekkolni hogy a motor releje jol mukszik-e. annak a hibaja okozhatja a legalabb reszben fentieket?

Semmi gyakorlatom nincs ekszijas gepek uzemelteteseben, ezert is ezek a hulye kerdesek.

vajk