[Epitesz-barkacs] födém

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 16., K, 15:14:14 CEST

az alap kerdes szerintem az, hogy a leendo padloszinthez mennyi magassagod van!! ha ezt tudjuk, utanna lehet csak agyalni.

mi lesz a padlofutesen?
mibol van a fodem? monolit? az uj betonnak igy nem lenne statikai szerepe, de sporolni kellene a tomeggel?

en ala nem tennek betont, mert minek. visszaszamolok a padloszintbol, (mondjuk 1.5cm burkolat+ragaszto, 7cm beton), es kijon hogy ala a szelen elfer mondjuk 10cm szigeteles, a kozepen meg 18cm.

veszek az egesz szobara eleg 10centis szigetelot (vagy 2x5centit), meg meg valamennyi 2 centist. szepen leteritem az aljat a 10 centissel, es a melyedesekbe pakolok annyi 2centist, hogy a teteje kiadja a sikot nagyjabol. erre a folia, es arra a beton. ha lepcsos lesz a beton alja, az senkit nem erdekel.

vajk