[Epitesz-barkacs] Porszivo hazilag... volt Re: Korfureszprojektek:-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 18., Cs, 09:54:35 CEST

Párszor filóztam már igazán ipari hatású porszívón, ami amellett, hogy jó nagy
térfogatáramú és szívónyomású lenne, kéne bele egy plusz:
Fújólikak és kompresszor a szívófejben.

Ha bárki kipróbálja, hogy felporszívóz egy felületet, főleg, ha az porózus
kissé, vagy valami szövet, akkor lefújópisztollyal rámenve dől a por belőle.
Ezért gondoltam, hogy ha a szívófejben lennének kis lyuk, amin kompresszor
levegője fúj, ez kiszedné a résekből, porózus anyagból a port, és rögtön el is
lenne szívva, az nagyon hatékony lenne.

Persze cserébe jókora teljesítmény-többletre volna szükség.