[Epitesz-barkacs] Porszivo hazilag... volt Re: Korfureszprojektek:-)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 18., Cs, 10:14:26 CEST

legborotva :-)

vajk

________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thursday, 18 August 2011, 9:54
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Porszivo hazilag... volt Re: Korfureszprojektek:-)

Párszor filóztam már igazán ipari hatású porszívón, ami amellett, hogy jó nagy térfogatáramú és szívónyomású lenne, kéne bele egy plusz:
Fújólikak és kompresszor a szívófejben.

Ha bárki kipróbálja, hogy felporszívóz egy felületet, főleg, ha az porózus kissé, vagy valami szövet, akkor lefújópisztollyal rámenve dől a por belőle. Ezért gondoltam, hogy ha a szívófejben lennének kis lyuk, amin kompresszor levegője fúj, ez kiszedné a résekből, porózus anyagból a port, és rögtön el is lenne szívva, az nagyon hatékony lenne.

Persze cserébe jókora teljesítmény-többletre volna szükség.