[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 23., K, 09:44:38 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ... de az emberek
> legtöbbje ezzel nem bíbelődik, hanem elfogadja a gyári
> alapértelmezést, amely szerint a számítógép "minden cookie-t elfogad".

Itt veszti hitelét a szöveg forrása, mert nem ilyen a gyári beállítás.

> a www.magyarorszag.hu -ra feljelentkezéshez  kb 2001-ben úgy adtak
> nevet és jelszót,
> hogy postai uton kérelmezni kellett.anyám nevével taj számmal,
> adóazonosító jellel és
> egyéb igazolással.  Megkaptam, és a bejelentkezés nem sikerült

2001-ben magyarorszag.hu? Nem tévesztesz el valamit?
Nekem is van ügyfélkapum. Kaptam jelszót, amit az első belépés alkalmával meg
kellett változtatni, és azóta is használom probléma nélkül.
(Illetve egyszer elmentem egy könyvelőhöz, akinek meg kellett mutatnom az előző
könyvelő dolgait, ehhez fel kellett menni nála az ügyfélkapummal nézelődni, és
elfelejtett kijelentkezni. Ettől elvesztette a bizalmamat, és amikor hazajöttem,
megváltoztattam újra a jelszót.)

> az IE5.5 kellene nekik, és az én IE4.0-ám azokat a vinyomacerálásokat
> nem hajtja végre,
> amit ök szeretnének macerálni.

Valamit tényleg akarnak macerálni, mert a totál tiltással most se lehet belépni,
de 2-vel lejjebb (ami eggyel följebb van az alapértelmezettnél) már beenged.
Szóval emiatt így hagytam. Van 6 fokozat.