[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 23., K, 09:49:06 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Kár ezt így megélni. A személyidet is vinni kell magaddal, pedig azt
> sem te akartad, hanem "ők".

Nekem ez olyannak tűnik laikusként, hogy változik a világ, és régen a
portásbácsi engedett be valahova, ha megmondtam, ki vagyok, esetleg mutattam
neki valami iratot, ma meg le kell húzni valahol egy belépőkártyát, vagy oda
kell közelíteni a chipkártyát egy kütyühöz.

Ha régi vagyok (IE4), akkor pofázhatok a nemlétező portásbácsinak, amit akarok,
nem fogok bejutni. Ha újabb (pl IE8), akkor lesz kártyám, amivel bejutok.
Előrébb haladt a technika.

Nem ilyesmiről van szó?

A magyarorszag.hu-n belül az ügyfélkapu nem tudom, miért nem enged be, ha nincs
semmi cookie engedélyezve. De azt tudom, hogy ha beléptem, akkor elnavigálhatok
másik helyekre, és bent fogok maradni. Lehet, hogy ha semmit nem engedélyeznék,
és úgy is be lehetne menni, minden mozdulatkor újra be kéne tolni az azonosítót
meg a jelszót. Szóval valamit átmenetileg eltárol a gép.