[Epitesz-barkacs] elo hidak

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Aug. 23., K, 09:23:43 CEST

2011.08.23. 9:08 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> sikerült nekik, végül kiderült, hogy azért nem sikerül a vinyomon a macerálás,
> mert
> az IE5.5 kellene nekik, és az én IE4.0-ám azokat a vinyomacerálásokat nem
> hajtja végre,
> amit ök szeretnének macerálni.
Kár ezt így megélni. A személyidet is vinni kell magaddal, pedig azt sem
te akartad, hanem "ők".
A vinyódon macerálás az kb pár byte eltárolását jelenti, amit bármikor
törölhetsz, és neked lesz
tőle kényelmesebb. Nem azért találták ki ezt az egész megoldást, hogy
neked jól matassanak
a vinyódon mert az kúl, és különbenis csak.