[Epitesz-barkacs] ugyfelkapu

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Aug. 23., K, 15:22:20 CEST

A tények sokszínűek:
- Emlékeim szerint már 2001-ben működött kormányzati portál, jómagam 2002.
februárjában regisztráltam a  www.eonkormanyzat.hu oldalon. Igaz, online
ügyintézés ekkor még nemigen volt, de pl. okmányirodai időpontfoglalás meg
hírlevélküldés ügyleírásokkal már igen.
- Aztán 2003 szeptemberében átalakult, át is költözött a
magyarorszag.huoldalra, ahol újra is kellett regisztrálni, már
okmányirodás igazolással v.
csipkártyával.  Ekkor megnyílt az online ügyintézés lehetősége néhány
ügytípusban is, mely azóta jelentősen ki is bővült.
- a tagságot nevesíteni (akkreditálás) azért kellett, mert a fórumban csak
az akkreditált felhasználó szólhatott hozzá. Annó azt írták, hogy "a fórum
kapcsolatot teremt az  állampolgár és a közigazgatás között, a hozzászólók
felvetéseit továbbítják az illetékeseknek".

Üdv:
    Laci