[Epitesz-barkacs] ugyfelkapu

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Aug. 23., K, 16:02:27 CEST

2011/8/23 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

> Ezt nem ismertem, de ilyenek most is vannak, egyenként az önkormányzatoknak
> vannak honlapjaik, ahol hasonlók érhetők el. Az időpontfoglalást szoktam is
> használni. De ennek tényleg semmi köze a magyarorszag.hu oldalhoz.

Amiről írtam, az konkrétan a magyarorszag.hu elődje volt.

> - Aztán 2003 szeptemberében átalakult, át is költözött a
>>

> Erről beszélhettek az aktás könyvelők, akik a kiemelt ügyfelek dolgait így
> tudták intézni.

Igen.

> ügytípusban is, mely azóta jelentősen ki is bővült.
>>
> Ez a jelentősen bővült dolog nem ilyen, ez egy tökúj, ez az ügyfélkapus
> módi, ami minden állampolgárnak nyitott lehetőséget kismillió dologra. Hogy
> ezt adóbevallásra is használni lehet, az más tészta. Ez annyira sokrétű az
> előző lehetőségekhez képest, hogy össze se mérhető. Ez indult 2005-ben.

Folyamatosan bővültek az elektronikusan intézhető ügyek, több körben kb. 2
évente voltak nagyobb lépések.

> az akkreditált felhasználó szólhatott hozzá. Annó azt írták, hogy "a
>>

> Hát lehet, de hogy érdemi ebben az ügyben szinte biztosan sohasem történt,
> abban biztos vagyok.

Nem tudom,  csak idéztem az átalakuláskor kapott levélből. Sosem voltam
aktív résztvevője a fórumnak.

Ha történt volna, ez felelt volna meg kb a maik ún. nemzeti konzultációnak.

Kb.

> (Régen volt a népi jelző ugye. Népi demokrácia: azt jelentette, hogy nincs
> demokrácia. a népi megfelelt egy fosztóképzőnek. Most a nemzeti jelenti
> ugyanezt. Nemzeti konzultáció = nincs konzultáció. :-)

:-)
Látom, nép-nemzetben gondolkodsz :-)

> Régen aszondod, továbbították az illetékeseknek. Hát igen, a kabaréban az
> illetékes elvtárshoz. :-) )

Ma már az sincs. Mármint ez a kabarészám.

Üdv:
    Laci