[Epitesz-barkacs] elo hidak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Aug. 23., K, 22:23:42 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2011.08.23. 20:30:53 +2h-kor írta:

> Hi,

>   A mo.hu - a jelenlegi formájához hasonló szolgáltatáscsomaggal - valóban
> csak 2005 körül indult, de előtte már volt egy fórum és egy ügyleírás
> portál,
> a fórumba pedig csak azonosított felhasználók írhattak hozzászólást. Az
> azonosítás először tértivevényes aktíváló kóddal történt

igen, ez a pontos megfogalmazás, és a tértivevényes kódhoz a kérelemhez
még a BM-böl  megkért büntetlenségi bizonyitványt ( "erkölcsi bizonyitvany" )
is kellett hozzá, és ez biztos, hogy még a betegségem előtt volt, tehat
mindenképpen 2003 okt 23-a elott kellett lennie, ( inkább 2001-re emlékszem,
de 7 - 10 év távlatából  lehet, hogy akár 2003 nyara is lehetett )

köszi ezt a pontosítást