[Epitesz-barkacs] elo hidak

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Aug. 24., Sze, 01:10:48 CEST

Sziasztok!

Csak óvatosan! Másoknak talán lehetnek más szempontjaik is, annak
fényében akár revideálhatod is a kissé sarkos véleményedet:). És ha a
polgármesternek (vagy a Nagyon Tisztelt Képviselő Testületnek) éppen
olyanja van, hogy pl. dresszkódot írjon elő az utca viseletre, amibe nem
fér bele a Te sétabotod? Volt már olyan, hogy megnyírták az utcán a
hosszú hajat viselőket ...

Üdv
pi