[Epitesz-barkacs] elo hidak

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Aug. 24., Sze, 08:14:38 CEST

Hi,

> Töküres utcákon olyan fényár van, hogy újságot lehet olvasni, csak tudnám
> mi a francnak. Én meg szívesebben mennék éjjel úgy, hogy bámulom az eget.
> De semmi értelme felnézni, mert csak a szememet viszi ki a sok nátriumgőz
> lámpa.

  Van egy csillagászok között mesélt urban legend, ami akár meg is
történhetett... :)
  Valamelyik amerikai nagyvárosban volt egy hosszú éjszakai áramszünet, és az
emberek másnap elkezdtek telefonálni a rendőrségre és a helyi rádiókba, hogy
fura fénylő valamiket láttak az égbolton. Aztán kiderült, hogy soha nem látták
még a csillagokat.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor