[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 08:49:46 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a saját kerületedben jogodban áll magad mellé állítani a hozzád
> hasonló gondokkal küszködőket és az önkorminál rávenni a helyi
> törvényalkotókat, hogy ....

Nem erről van szó, ez egy általános szemléleti kérdés. Le fog róla szokni az
emberiség, hogy élvezkedjen a kurvadrága esti fényárban, és ezzel azt is elérje,
hogy megfeledkezzen a helyről, ahol él. Arról, hogy ez egy égitest a többi
között, és hogy néha egy kicsit kifelé is kéne nézni, nem csak befelé, önmagunk
felé fordulva, és belesüppedve mindenféle depresszióba. Szóval felismerni ilyen
módon is, hogy kicsik vagyunk, és csak egyféle lény egy szintén nem nagy
bolygón.

Ha úgy is fel lehet nőni, hogy az eget csak kéknek látja egy gyerek, az nagyon
ciki.

> egy könnyű tükörrel ( a filmesek mintha derítőlapnak neveznék)
> visszavilágítani

Senkit nem zavarnék vele. Ezek az emberek be vannak húzódva az odujukba, és
észre se veszik, hogy kint mit művel az automata reflektoruk. Amit nem értek,
hogy amikor ők maguk érnek haza, őket is képenvilágítja annyira, hogy a kapu
kilincsét vagy a kulcslyukat se találják meg, max tapintással. Hogy ebben mi az
élvezet nekik, azt el se tudom képzelni. Én valami sokkal durvább reakcióra
gondoltam, nem tükörre. :-)

Különben az autósokra is jellemző ez a beleszarok mindenbe c. dolog. Megyek a
minap az urcán, jön szembe egy autó messze. Felfedezi, hogy ott vagyok (kb
300m-ről), hát persze, hogy felfedezi, hiszen fényárban úszik az utca. Na mi a
reakciója? Na mi? Hát persze, hogy felkapcsolja a hosszúfényt! Amikor közelebb
ért, elémentem, és hadonásztam a kezeimmel meg a botokkal, hogy kapcsolja már
le. Nagynehezen rájött, mi a bajom, és lekapcsolta. Akkor láttam, hogy taxi a
drágám, tehát profi! Hát hogy ragadna a segge az üléshez....